Referenciáink

FOLYAMATBAN LÉVŐ MUNKÁINK...

Folyamatban lévő munkáink tervezői szolgáltatás területén

 

M4-ES SZOLNOKOT ELKERÜLŐ ABONY – TÖRÖKSZENTMIKLÓS SZAKASZ

Mérnök: UTIBER Kft.

Folyamatban van a 27 km-es, 2×2 sávos útszakasz kiépítése, a kapcsolódó 6 különszintű csomóponttal, műtárgyakkal és pihenőhelyekkel. A projekt részét képezi a Zagyva és Tisza folyó feletti hidak építése is. Az utóbbi mederhíd fesztávolsága 750 méter lesz.

M44 LAKITELEK-TISZAKÜRT KÖZÖTTI SZAKASZ

A projekt fő célja a térségi elérhetőség javítása, Békéscsaba mint megyeszékhely bekötése az országos gyorsforgalmi úthálózatba. A fejlesztendő gyorsforgalmi út nyomvonala ugyan nincs kijelölve Helsinki folyosónak, azonban jelentős kamionforgalommal bír, melynek nagy része magyar, román, bolgár kamion, azonban jelentős az egyéb pl. török, lengyel, cseh, szlovák, balti államokból származó kamionforgalom is. A gyulai határátkelőig való kiépítése esetén kapcsolatot teremthet az Arad-Nagyvárad között távlatokban, a határhoz közel tervezett gyorsforgalmi úttal.

10 km hossz 

22,5 m korona-szélesség

2 db különszintű csomópont

1 db mérnökség telep

2×2 sáv

1 db Tisza-híd

M44-ES TISZA HÍD
A mederhíd háromnyílású, 77,30 m + 152,00 m + 77,30 m támaszközű ferdekábeles híd. A párhuzamos övű vasbeton pályalemezzel ellátott, két zárt acélszekrénnyel rendelkező, öszvér merevítőtartók a külső oldaluknál tartókábelekkel vannak felfüggesztve az íves kialakítású vasbeton pilonokra.

M8-AS KÖRMEND – RÁBAFÜZES (ORSZÁGHATÁR) 2. RÉSZ

A mostani felújítás a 180+650 – 190+114,70 kmsz. közötti útszakaszt érinti. Az M8-as a Kelet- és Nyugat-Európát összekötő fő európai közlekedési folyosó (TEN-T) része, ami komoly lehetőséget jelent a gazdasági versenyképesség növelésére a nemzetközi kereskedelem logisztikai kiszolgálása révén.

9,46 km hossz

15 m korona-szélesség

2 db különszintű csomópont

1 db komplex pihenőhely

13 db műtárgy

2×1 sáv

54-ES SZÁMÚ FŐÚT

A projekt fő célja Kecskemét déli elkerülőjének fejlesztése az M5 autópálya és az 5 sz. főút között.
A 2×2 sávosra épített kialakítás, valamint a turbó körforgalmú csomópontok nagymértékben segítik
a forgalom és a várost elkerülő tranzitforgalom lefolyását, növelik a közúti kapacitást és a forgalombiztonságot. A térség dinamikusan fejlődő ipari tevékenységének kiszolgálása mellett a kerékpáros közlekedés külön szervizút hálózaton és kerékpáros aluljárókon valósulhat meg.

5,66 km hossz

2×2 sáv főút

20,5 m korona-szélesség

5 db turbó körforgalom

5 db kerékpáros aluljáró

67-ES SZÁMÚ FŐÚT AZ M7 AUTÓPÁLYA ÉS KAPOSVÁR (ÉSZAK) KÖZÖTTI SZAKASZ
2×2 SÁVRA TÖRTÉNŐ FEJLESZTÉSE I.–V. SZAKASZOK

A 67-es számú főút M7-es autópálya és Kaposvár közötti szakaszának 2×2 sávosra történő fejlesztése
biztosítja a megyeszékhely bekötését a gyorsforgalmi úthálózatba, továbbá az interregionális kapcsolatok szorosabbá válását. A szakaszok elnevezései: I.: Somogyaszaló elkerülő, II.: burkolatmegerősítés, szélesítés, III.: Mernye elkerülő, IV.: burkolatmegerősítés, szélesítés, V.: Mernyeszentmiklós elkerülő.

21,26 km hossz

2×2 sáv főút

20,5 m korona-szélesség

2 db különszintű csomópont

2 db szintbeli csomópont

8 db műtárgy

 

Top