VASÚTI TERVEZÉSEK
Tervezői szolgáltatás – VASÚT
KELENFÖLD – SZÁZHALOMBATTA VONALSZAKASZ
Engedélyezési és tendertervek
9 km kétvágányú vasúti pálya
2+4 állomás
120,160 km/h tervezési seb.
24 km villamos felsővezeték
SZÁZHALOMBATTA – PUSZTASZABOLCS VONALSZAKASZ
Engedélyezési és tendertervek28 km kétvágányú vasúti pálya3 állomás160 km/htervezési sebesség28 km kétvágányú vasúti pálya3 állomás
BUDAPEST – HATVAN VONALSZAKASZ
56,3 km kétvágányú vasúti pálya
MISKOLC – NYÍREGYHÁZA VONALSZAKASZ
88 km vasúti pálya – 65 km két-, 23 km egyvágányú
11 állomás160 km/h tervezési sebesség 88 km villamos felsővezeték11 állomás160 km/h tervezési sebesség88 km villamos felsővezeték
BIATORBÁGY – TATA VONALSZAKASZ
Döntés– előkészítő tanulmánytervGeodéziai felmérésGeotechnikai szakvélemény
SZÉKESFEHÉRVÁR – BOBA VONALSZAKASZ
20 km kétvágányú vasúti pálya120,160 km/h tervezési sebesség13 km villamos-felsővezeték
2 állomás
HÓDMEZŐVÁSÁRHELY – SZEGED TRAMTRAIN
Az Utiber Kft. tervezési szakaszához tartozó főbb létesítmények
(1559+00 és 1772+00 szelvények között):
Engedélyezési-, kiviteli tervek21,3 km kétvágányú, nagy seb.dízelvontatású pálya,100 km/h nagy seb.pálya1 új Tisza-hídSzeged-Rókus állomás páratlan oldalHódmezővá-sárhely állomás páros oldalAlgyő, Kopáncs vasútállomásSártó, Baktó elágazás
BUDAPESTI 1-ES VILLAMOSVONAL MEGHOSSZABBÍTÁS
730 m villamospálya49E1 vágányfelépítménnyel
betonvályúbanEdilon-Corkelast betonvályúFüvesített terület a sínszálak közöttFehérvári út villamos-végállomás átépítés2közbülső 56 mh.sk+26 cm magas akadálymentes villamosmegálló
BUDAPESTI KOMPLEX VILLAMOSVONAL-FEJLESZTÉS
Tanulmányterv
BUDAPEST ASTORIA – ÚJPALOTA VILLAMOSVONAL LÉTESÍTÉSE
Engedélyezési terv