Referenciáink

VASÚTI TERVEZÉSEK

Tervezői szolgáltatás – VASÚT

 

KELENFÖLD – SZÁZHALOMBATTA VONALSZAKASZ

Engedélyezési és tendertervek

9 km kétvágányú vasúti pálya

2+4 állomás

120,160 km/h tervezési seb. 

24 km villamos felsővezeték

SZÁZHALOMBATTA – PUSZTASZABOLCS VONALSZAKASZ

Engedélyezési és tendertervek28 km kétvágányú vasúti pálya3 állomás160 km/htervezési sebesség28 km kétvágányú vasúti pálya3 állomás

 

 

BUDAPEST – HATVAN VONALSZAKASZ

56,3 km kétvágányú vasúti pálya 

 

MISKOLC – NYÍREGYHÁZA VONALSZAKASZ

88 km vasúti pálya – 65 km két-, 23 km egyvágányú

11 állomás160 km/h tervezési sebesség 88 km villamos felsővezeték11 állomás160 km/h tervezési sebesség88 km villamos felsővezeték

 

BIATORBÁGY – TATA VONALSZAKASZ

Döntés– előkészítő tanulmánytervGeodéziai felmérésGeotechnikai szakvélemény

 

 

SZÉKESFEHÉRVÁR – BOBA VONALSZAKASZ

20 km kétvágányú vasúti pálya120,160 km/h tervezési sebesség13 km villamos-felsővezeték 

2 állomás

HÓDMEZŐVÁSÁRHELY – SZEGED TRAMTRAIN

Az Utiber Kft. tervezési szakaszához tartozó főbb létesítmények
(1559+00 és 1772+00 szelvények között):
Engedélyezési-, kiviteli tervek21,3 km kétvágányú, nagy seb.dízelvontatású pálya,100 km/h nagy seb.pálya1 új Tisza-hídSzeged-Rókus állomás páratlan oldalHódmezővá-sárhely állomás páros oldalAlgyő, Kopáncs vasútállomásSártó, Baktó elágazás

 

 

BUDAPESTI 1-ES VILLAMOSVONAL MEGHOSSZABBÍTÁS

730 m villamospálya49E1 vágányfelépítménnyel
betonvályúban
Edilon-Corkelast betonvályúFüvesített terület a sínszálak közöttFehérvári út villamos-végállomás átépítés2közbülső 56 mh.sk+26 cm magas akadálymentes villamosmegálló

BUDAPESTI KOMPLEX VILLAMOSVONAL-FEJLESZTÉS

Tanulmányterv

BUDAPEST ASTORIA – ÚJPALOTA VILLAMOSVONAL LÉTESÍTÉSE

Engedélyezési terv

 

Top